Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 2. desember 2009

2.desember

Så var dag 2 av desember snart gått. Og heldigvis er Niklas så bra at han er barnehagegutt i morgen.
Kalenderene måtte åpnes i dag også, selvsagt.
I Carrin kalenderen fikk jeg fiiiiiine vinger fra Melissa Frances.:)
Og i Papirloftets kalender fikk jeg snøkrystaller i filt. Fiiiiine!
Vi pyntet pepperkakene i dag. Niklas spiste riktignok mere non stop enn han pyntet, men, men... ;)
Så måtte vi pakke noen julegaver. Begynner heldigvis å se en ende på julegavehandelen nå.

Julekort med stempeltrykk, laget til juleverkstedet på Minneriket.
Julekort uten stempeltrykk, laget til juleverkstedet hos Minneriket.
Dekorert boks, til juleverkstedet hos Minneriket. Disse var kjempegøy å lage!:D

Ha en koselig kveld!

1 kommentar:

Gladie sa...

så koselig dere ser ut til å ha det :) den dekorerte boksen var knallfin! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...