Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 22. desember 2009

22.desember

Bare to dager igjen nå... Har nedtelling sammen med ungene, blir i hvert fall påvirka av dem.;)
Jobbedag, og seriøs handledag! Har aldri handla så mye på en gang før, men så var kjøleskapet TOMT også da. Så da måtte det jo handles inn litt...
Mannen jobber og jobber. Nå er de ute og strør veiene, det trengs. Det var to bilulykker tidligere i kveld her på øya, en front mot front, med personskader... Ikke bra...
Har bakt kake til min mamma og pappa, og sett Grey's anatomy i kveld.
Også har vi fått tak i juletre, og det er sååååååå fint!
Gleder meg til å få det inn i huset! :)

En liten luring som har greid å snakke seg til å sovne i mamma og pappa si seng... Han kan kunsten... :)
Kalenderpakker... Papirloftet kalenderen var en pakke med blomster.
Og Carrin kalenderen var en pakke med brads og metallpynt.
Nå skal jeg rydde opp etter kakebakinga, henge opp klær, brette tørre klær, sette i oppvaskmaskinen... Og slappe av LITTEBITTE grann før jeg legger meg...
Ha en koselig kveld videre.

1 kommentar:

Pia sa...

Ha ei riktig god jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...