Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 4. desember 2009

4.desember

Skal ikke skrive så mye om sykdom i dag, det går jo troll i ord!
Vi var på julegaveshopping i Tromsø i dag, jeg og Silje. Og da vi kom hjem, hadde hun fått feber... Typisk! Men når det gjelder vaksine og ikke vaksine... Vel, skal ringe legekontoret på mandag for å høre hvordan vi kan få vaksinen, nå når "vaksineringsdagene" er over... Vi er litt vinglete her, egentlig... ;)
Som sagt var vi i Tromsø i dag, måtte ta noen bilder av julelys og stemning. Ikke så veldig bra bilder, men de viser litt av stemninge i byen.:)
Ble nesten ferdig med gavene, men må en tur til. Da er det mannens kort som skal få kjørt seg litt... ;)

Kalendertid!
Papirloftets kalender inneholdt stjernebling i dag. Kjempefine var de!
Og i Carrinkalenderen var det to kjempefine bånd! Supert, er til tider storforbruker av bånd!
Nå skal det slappes av litt, med tv og litt potetgull, tror jeg. Så er det jobb i morgen, og julebord.
Gleder meg! Ha en koselig helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...