Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 23. desember 2009

23.desember

Dagen for dagen, og stort sett alt er ferdig. Mangler bare å fylle strømpene til ungene, finne frem klærne deres til i morgen, og generelt bare slappe av litt før jeg skal legge meg. Har seriøst IKKE lyst til å dra på jobb i morgen, men må man, så må man...
Silje åpner nest siste kalenderpakke. En juledekorasjon fra London.:)
Niklas fikk en Biler-pose til å ha tingene sine i.
Treet vårt ferdig pyntet. Nyyydelig flott tre, bare LITTEGRANNE stort kanskje? Neida, kan aldri bli for mye juletre.:D
I Carrin kalenderen fikk jeg en boks med bees wax.
Og i Papirloftet kalenderen var det clear stickers, veldig stilige sådan.:)
Vi var hos min søster i ettermiddag og spiste grøt. Like koselig som alltid. :) Jeg har en aldeles herlig familie! Gla i dere alle!
Og til alle andre; ha en flott jul! Siste adventspost i morgen en gang... :)




1 kommentar:

Ania sa...

Så koselig!! Riktig god jul til deg og dine!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...