Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 19. desember 2009

19.desember

Godt med en fridag i julestria... Fikk sove lenge, ungene koste seg med Julemorgen på tv. ;)
Silje var i bursdag i dag, mens jeg og Niklas var ute og lekte litt i snøen. Flott vintervær i dag, kaldt og godt.
Jeg bakte fire brød og en haug med grove rundstykker. Kjekt å ha nå før julefreden senker seg.
Litt julestemning...
Papirloftet kalenderen inneholdt broderte tags fra Prima, kjempestilige!
Og i Carrin kalenderen fant jeg en liten eske meg journalingcards fra fancy pants! Disse var knallfine!!! Me like!
Ha en koselig lørdagskveld, alle som en.:D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...