Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 20. desember 2009

20.desember...

... og fjerde søndag i advent. Tru kor tia har blitt av, egentlig? Det er jo bare 4 dager igjen til jul...
Tror ungene gleder seg alvorlig mye nå, spesielt etter at jeg kom hjem med et lass med julegaver fra mine foreldre og søsken. Gleder meg jeg også, men gleder meg nesten mer til å se de andre pakke ut tingene de får. Er så spent på reaksjonene deres... :)
Niklas tenner alle fire lysene i advntskransen. Flinke lille gutten.
Har tilbrakt store deler av dagen hos mine foreldre, sammen med mine søsken. Vi har vaske huset, ryddet og pyntet litt til jul, så nå er det så fint der atte... ;) Tror kvelden i kveld blir slapp og sløv hjemme i sofakroken, egentlig.
Carrin kalenderen inneholdt to pakker med bling i dag, ...
... og Papirloftet kalenderen inneholdt 3D stickers.
Ha en utrolig koselig søndagskveld, den siste søndagen i adventstiden. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...