Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 17. mars 2012

Dagbok 15. og 16.mars

Ble litt dårlig tid i går, så fikk ikke lagt ut siden for 15.mars, så den kommer her. Scrappestæsjet mitt ser ut til å være i ferd med å spre seg utover igjen, kan ikke skjønne hvorfor... :)
Stort sett restepapirer, primablomst og bling, journalingspot, bånd, teip og thickers.

Siden for i går viser derimot stæsjet mitt pakket og klart for treff. Gleder meg, tror nok det blir ganske morsomt... :) Og så er det bilde av skoene som kom i posten i går... Var ikke de kule? :)
Restepapir igjen, tapebord, bånd, thickers og chipboardpiler. :)
Enkle sider, men skal komme sterkere tilbake. :)
Ha en super helg, alle sammen! :)

1 kommentar:

hanne sa...

Du er så flink til dagbokscrapping, Aquarell! Den ene siden etter den andre blir til :-)
Lekre sko litt lenger ned på siden her! Ha en fin dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...