Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 26. mars 2012

Dagbok 25.mars, og Skissedilla # 156

Gårdagens side, med bilder av snuppa som ENDELIG rydda rommet sitt! :) Det er ikke noe hun gjør helt frivillig, det må nok mases littegrann. Men hun er flink når hun setter i gang, det blir så bra når hun er ferdig. :)
Mønsterark fra my little shoebox, div tags, journalingark fra lush, ms edgepunch, tim holtz filmstrip, tapeborder fra claes ohlson, tiny alpha.

Mitt bidrag til denne ukas skisse hos Skissedilla, #156. Har byttet ut det ene bildet med en stor blomst, men ellers holdt meg til skissa, tror jeg da... Likte dette bildet av ungene så godt, og tittelen måtte jo bare bli "You hold my heart". :)
Ha en flott uke, alle sammen! Klem!

3 kommentarer:

Linda sa...

Så mye flott du lager. Skikkelig imponert over dagbokprosjektet ditt :)

*marion* sa...

For et fantastisk fint bilde *love*
Nydelige sider da , skal si du scrapper , å helt herlige farger , tusen takk for besøk i bloggen =9

Brit Sviggum sa...

Kjempefin LO! Nydelig pynt, og et utrolig stilig bilde! Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...