Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 20. mars 2012

Dagbok 17. og 18.mars

Det har vært en ordentlig flott scrappehelg. Jeg har vært på scrappetreff i Tromsø, scrappet masse, og skravlet og ledd enda mer. :)


Dagboksidene for 17. og 18.mars kommer under her, og viser bilder fra treffet, og utsikten fra hotellrommet mitt. Har hatt ordentlig husmorferie her... :)




Her kommer bilder av det jeg lagde på treffet (en god del bilder.... ;):


Kort med bretter og søm. Leverer dette inn til CardandScrap #28: søm.

.


Monokromt kort, med stempeltrykk og sommerfugler LO laget etter skisse, med bilder av ungene i fri utfoldelse ute i snøen. :)


Liten eske, passe stor til en liten sjokoladegave. :)





Gavepose til en liten ny verdensborger. Rosa på den ene siden, blå på den andre siden. :)





Liten gaveeske, med plass til små gaver inni.





Kort til liten gutt/dåp.


Kort i 10x10 cm, til gutt. Disse skal jeg lage flere av, de var så greie å lage i full fart. :)





Tre forskjellige bordkort.


LO om drømmen min; å kjøre langs route 66 på mc... En gang, kanskje. For øyeblikket får jeg kanskje nøye meg med å kjøre min egen sykkel her hjemme. ;)




Min mamma og niese feirer 17.mai.


Min kule lille gutt. :) Leverer denne inn til Anonyme scrappere# 41: bruk minst 3 dies. Har brukt opptil flere stjernedies, og klokkedies fra Tim Holtz.


My niece last year, celebrating her sisters confirmation. I take part in Scrap the girls march challenge: celebration with this layout.


Denne kom i posten i dag, fra Johanna Sheen
Flott nettbutikk, med hyggelige priser.


Dette er en perm med lommer i, for oppbevaring av embossingfolders, egentlig. Jeg har kjøpt slike magnetplater, og har festet spellbinderdiesene mine (og andre dies) på disse og oppbevarer i perma. Kjempesmart, egentlig. Men må kjøpe flere plater. Kjøpte bare 10, og det er altfor lite. :)


Permen med diesene i.




Vel, nå er det natt, selv om jeg ikke er så altfor trøtt. Sov aaaaltfor lenge i dag, og det kjenner jeg nå. Ja, ja, får komme meg i seng likevel...




Ha en fortsatt flott uke! Klem! :)

6 kommentarer:

Anne Bente sa...

hvor er det bare super flot♥

10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring
knusss♥

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så smukt et brettekort

Tak for at du deltager på Card and Scraps udfordring

Paula sa...

Fabulous creations here...love your layout for STG, the colours are beautiful, as is that flower cluster.

Leonie sa...

Thanks for playing along at STG.
I love your layout. Beautiful flower clusters
and flourishes.

Marisa sa...

What a lovely layout, the flower clusters look great. Thanks for playing along at STG :)

Marelize sa...

Love your layout for Scrap The Girls! Thanks for playing along. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...