Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 29. mars 2012

Dagbok 28.mars, og nok et påskeegg :)

Vi er jo snart ferdig med mars, gitt. Var jo nettopp januar, jo... Ja, ja. Nok en side i dagboken. Niklas og jeg pyntet påskeegg i går, jeg med blomster og stæsj, og Niklas sitt egg ble til en kul kylling. :) Og middagen i går ble etter en suk liten gutts ønske; vafler. ;)
Mønsterark fra panduro og my little shoebox, bånd, bokside, restepapir, chipboardtall og smileystickers.


Fikk bestilling på et påskeegg i går, det er til ei jente, det skulle være mye rosa og kyllinger. Tror da dette innfrir de kravene, eller hva? :)














Nå står litt klesbretting på programmet, før jeg skal på jobb. Ha en fin kveld. :)

4 kommentarer:

Linda sa...

Er skikkelig imponert over den dagboken. Flot egg også :)

Vibeke sa...

ÅÅ - jeg er så imponert over at du holder på med slik dagbok jeg!! Må se om jeg klarer få kopiert deg på det - det er jo så smart. Og du gjør det jo så fint!!:)

Utrolig lekkert påskeegg:)

Ha en fin kveld:)

Bodil sa...

Kjempefin dagbokside og vaffler til middag hørtes godt ut :)
Nydelig påskeegg som helt sikkert faller i smak.
klem :)

Anonym sa...

Veeeldig fint påskeegg ;) Ønske mæ ett sånt... SS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...