Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 27. mars 2012

Dagbok 26.mars

En ny side i dagboken på tampen av tirsdagen. :) Gjorde klar fire påskeegg i går for dekorering. To er dekket med avispapir, et med silkepapir og et med gesso. Så får vi se hva jeg gjør mer med dem, tenkte å starte på dem i morgen, når jeg har fri. :)
Papir fra creative club, mønsterborder fra my little shoebox, tim holtz filmstrip, primablomst, tiny alpha, påskeharebilde fra made by janet.
Nå er det vel straks kveld her i huset, veldig glad jeg har fri i morgen, kjenner jeg. Og det skal bli en kreativ dag, har jeg bestemt. :)
Natta!

2 kommentarer:

Pauline sa...

Så mange flotte dagboksider!! :-)
Jeg er stadig like imponert, over at du finner tid, ork og "noe å scrappe om" hver dag!
Keep up the good work! ;-)

Ha en finfin dag der nord, klem!

Linda sa...

Har og noen sånne egg liggende. Håper å få gjort litt med de til helga. Kos deg med eggene i dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...