Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 23. mars 2012

Dagbok 22.mars

Ny side i dagboken. Fikk pakke i posten i går, fra Kristin L. Jeg hadde meldt meg på å være med på en slags swap inne på scrapping.no, hvor vi som ble med alle skulle scrappe hver sin 6x6 LO med bilde av Timmy, katten til Kristin. Hun sendte ut ark, bilde av katten og litt kattestæsj til alle som var med, og så scrappet vi en side og sender til henne. Gjorde min ferdig i går kveld, men har slædda den, så jeg ikke viser den frem før hun får den. :)
Journalingark fra fancy pants, washitape, tiny alpha, katteknapp. Har putta infobrevet fra Kristin under journalingarket.
Har vaska hus i dag, det er såååååå kjedelig å vaske! Men absolutt høyst nødvendig nå.... Og så ble det jo så bra da jeg var ferdig. :)
Niklas er definitivt på bedringens vei, takk og pris. Håper bare vi andre slipper unna, men det tviler jeg egentlig på at vi gjør. Ja, ja, den tid, den sorg.
Ha en fantastisk flott helg, alle sammen! Klem!

1 kommentar:

Bodil sa...

Her var det kommet flere flotte sider i dagboka, koser meg med å se på dine glimt fra dagliglivet :)
Kjempeflott kort du har lagd også.
God helg, klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...