Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 5. mars 2012

Dagbok 4.mars

Det var fantastisk flott vintervær i går, vindstille, sol og skyfri himmel. Og hva måtte jeg gjøre? Jobbe..... Og mens jeg jobbet, dro ungene og Aksel på skitur i finværet. Niklas lærte seg faktisk å stå på ski ned bakkene uten å falle, ikke verst bare det. :)
Da jeg kom hjem fra jobb i går kveld, var nordlyset tilbake, og i full aktivitet over himmelen. Måtte selvsagt ut og ta bilder av det igjen, denne gangen ble de bedre, synes jeg. :)
Mønsterark er jeg usikker på, punchinella, flammedies (brukt som bål ;), journalingark fra bobunny, restepapir og thickers. :)
Klem!

1 kommentar:

Bodil sa...

Flotte sider og mange fine bilder i dagboken din :)

Ja, du må ta fra AJ-boka di du også.
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...