Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 10. mars 2012

Dagbok 9.mars, og utfordring hos Scrapperiket

Ny side i dagboken. :) Niklas var hos tannlegen i går, noe som gikk helt greit. Han gapte så tannlegen fikk sett på tennene hans, han satt alene i tannlegestolen, og alt gikk bare fint. Til de skulle ta bilder av tennene. Da... klappet han munnen igjen... :) Ble ikke noen bilder for å si det sånn...
Mønsterark fra prima, washitape, tag, bølgepapp, thickers og et gammelt timekort fra en tannlege. ;)

Har scrappet et par andre LOer også i dag, begge leveres inn til Scrapperiket #46-skisse.
Jeg har scrappet begge skissene i utfordringen, og hadde det ganske morsomt med dem. Hadde glemt hvor gøy det kan være å scrappe etter skisser.
Den første er til skisse 1, og er av min mamma som prøver å spille fotball med hunden til min svigerbror. For å si det sånn, den var ikke særlig lærevillig... :)
Den andre LOen er til skisse 2. Bildene er fra ferieturen vår til Skellefteå i fjor, og viser Silje som leker med såpeboblene sine. Stemplet diverse sirkler på mønsterarket, og fikk prøvd den nye filmstripediesen fra Tim Holtz. :D Loved it!


Da Vinci Koden på tv, får se om jeg ser på den, eller kanskje scrapper litt til? Det var så morsomt å scrappe noe annet enn dagboksider... :)


Fortsatt god helg!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Må innom å se på dagboksidene dine jeg :) Nok ei flott side og De Loene var nydelige begge to :)
klem :)

Tone-Lill sa...

Kjempe flotte LOer du har laget:) Liker masse at du har laget en dagbok utav LOene dine....Veldig kreativt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...