Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 1. mars 2012

Dagbok 29.februar, og forsiden til mars-dagboka :)

Å betale regningene, mens jeg steker pannekaker, det må vel kunne kalles multitasking, eller? ;)
Mønsterark fra american crafts (baksiden), spellbinder dies, tim holtz dies, restepapir, tiny alphas, dymo, jolees penger og forkle, cats eye stempelpute.
Dette var siste siden i februar-boka, og faktisk skuddårsdagen. Litt morsomt at den var i år, så fikk jeg den også med i dagboka. :)

Da er det tid for en ny dagbok. Forsiden til denne har jeg laget med mønsterark fra 3ndypapir (tror jeg det var), klokkediesen fra Tim Holtz, alfa stickers, metallhjørner og stempelpute.
Nå er det filmtid, ser Charlie og sjokoladefabrikken... ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...