Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 6. mars 2012

Dagbok 5.mars

Ferdig med nok en dagbokside. :) Ser denne ble litt lys og merkelig i fargene, men det får så være. For trøtt til å tenke mer på det nå...
Fant frem bokserien Heksemesteren av Margit Sandemo i går. En stund siden jeg leste den sist, og fant ut det var på tide å lese den igjen.
Har brukt papir fra basic grey, kraftpapir, dusty attic tre, bling fra nille, kattestickers fra panduro og tall fra panduro.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Enig med deg, de bøkene kan man lese mange ganger. En flott side i dagboka ble det av dette også.
klem :)

Pauline sa...

Ja det er så sant så sant, tror jeg har lest sagaen om Isfolket fire eller fem ganger... ;-)
Du er knallflink til å lage dagboksider altså!! Her synes jeg virkelig du har fått fram litt "mystisk" stemning i bakgrunnen! :-)

Ha en fin uke videre, klem!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...