Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 11. mars 2012

Nøtteboks :)

Vi har fått inn nøtter i løsvekt på butikken, og i tillegg til at nøttene er veldig gode, så bruker vi disse smarte boksene til å ha dem i. Og som den scrapperen (og skrotnissen) jeg er, så jeg jo straks nytte i disse. ;)
Så i kveld fant jeg ut at det må jo kunne la seg gjøre å dekorere disse.
Her er boksen før:
Og her er den etter:


























Denne var kjempemorsom å dekorere! Har brukt mønsterpapir fra 3ndypapir, doileys farget med glimmer mist, roser og blader, tag farget med mist, stempel fra north star (tror jeg det var) og primabling. Denne kan brukes som en gaveboks (stemplet tatt i betraktning så passer den vel best til en kvinne ;).




En episode til av Game of thrones, så er det natta. :)

6 kommentarer:

mellem sa...

FLott boks :-)

Gleder meg veldig til helgen, vi sees.

Bodil sa...

Alt kan scrappes på, vet du :) Denne ble aldeles nydelig og LOene nedenfor her var kjempefine.
klem

Merethe sa...

Så lekker denne var, en flott ide.
Nydelig pyntet.
Takk for at du deltar hos Papiravisen.

Klem fra Merethe

Anonym sa...

Denne esken startet som jul og endte opp som stilig og fiiiin!!!
Fortsatt god uke til deg :o)
Klem, Heidi

Malin sa...

Kjempelekker!!
Takk for at du deltar hos Papiravisen

Maya sa...

Åhhh så stilig boks du har dekorert!
Lekre detaljer :)
Takk for at du deltar hos 3ndypapir ♥
Klem fra Maya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...