Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 31. mars 2012

Dagbok 29.mars... og påskeegg... :)

Tror nesten det bare er det bloggen min inneholder for tiden, dagboksider og påskeegg... :)
Uansett, gårdagens side. Vi hadde knallflott vær, både på onsdag og i går. Bare så synd at jeg hadde Niklas hjemme begge dagene, og når man har syke barn, må man holde seg inne. Og i dag begynte det å snø... Ikke noe vår på oss enda... Restepapir, washitape, tiny alpha, spillkort, jolees fugler, og journalingark.

Lagde enda et påskeegg i dag, på bestilling. Dette ble også rosa, med en liten kylling på toppen. :)












Nå skal jeg se ferdig Ford Fairlane, før det bærer på hodet i seng. I morgen er det lørdag, og fridag! Tror jeg skal sove litt lengre da... :)


God helg!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...