Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 31. mars 2012

Dagbok 30.mars, og fugleutfordring.... :)

Gårsdagens side bærer preg av at det er helg... :) Tenker å bruke en del av helga til å lese og slappe av. Mønsterark fra american crafts, restepapir, div alfastickers, primablomster, brads, osteklut og hvit penn.

Her kommer en god del gamle LOer, med fugler på i en eller annen form. :)
Leveres til utfordring hos Skrap:plassen.


Måke holder skiltet.

Ugle oppe i hjørnet



Fugl nede i hjørnet



Ugler i toppen av treet.



Forvirra ugle ;)



Ugle til høyre



Fugl nede i hjørnet



Ugle nede i hjørnet



3ndy fugler nede i hjørnet



Fugl ved siden av tittelen



Fugler oppe til høyre og nede til venstre



Enda en ugle... :)



Jaggu en ugle til her...



To små pip-pip'er nede til venstre



Og til slutt en LO om en liten fugl som endte sine dager på naboens veranda, der nabokatten lå og sov... Derav tittelen...




Fortsatt god helg.:)

3 kommentarer:

Hildes Scrappeunivers sa...

Så itrolig masse flotte LO'er! Jeg er helt overveldet!

Ha en herlig helg!

Klem

mellem sa...

Skal si du har vært produktiv. Mye flott her ja :-)

Unknown sa...

Tusen takk for utrolig fine bidrag til utfordringen hos meg!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...