Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 11. februar 2012

Dagbok 10.februar

Oh my, sjelden jeg scrapper SÅ tidlig på morran! Ble sånn, så jeg skulle rekke å legge denne ut i dag... :)
Kostymene til ungene ble ferdige i går, så da måtte vi jo ta bilder av dem. Lille sola mi, og en søt liten kaninfrøken. :) Tror nå de ble fornøyde, begge to... :)
Papiret er fra restehaugen, ellers brukt bling, thickerstall, washitape og brun stempelpute.
Nå er det frokost, før det bærer på jobb, til en laaaaang jobbedag...
Fortsatt god helg til alle sammen! Klem!

2 kommentarer:

sisla sa...

Wow, så mye fint du har laget. Artig med dagboka som du skriver i og pynter så fint. Mange fine kort og her, nå har jeg lagt meg til som følger hos deg, da kan jeg se hva du lager framover i tiden. Ta gjerne og titte innom min blogg og skrive en kommentar. Det er så koselig.
Ha en fortsatt fin helg ;-=)

Johanne sa...

E imponert over kor mye du scrappe! Nye lekre dagbokside hver dag, så utrulig artig! Det brettekortet du hadde laga va skikkelig flott, synd man må gi sånt ifra sæ. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...