Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 27. februar 2012

Dagbok 26.februar

Ny dagbokside. Hadde meg en tur ut sammen med ungene i snøen, vi gjorde et halvhjertet forsøk på å mpke snø, det ble klatring i tre og på klatrestativ, ramling og rulling i snøen og snøballkrig. Nabokatta kom hoppende i sporene våre, og satte seg ned og så på oss. Tror han syntes vi var ganske så sprø... :)
Mønsterark fra my little shoebox, MS snowflake punch, dymo, osteklut, rhinestones, tickets og thickers.

2 kommentarer:

Bodil sa...

Ei flott side :)
Den dymotapen, er det av den "gamle" typen og i såfall hvor får du tak i den???? Skulle så gerne ha hatt noen flere farger jeg også.

Ina Emilie sa...

Er skikkelig imponert over dagboka di. Hvordan bok bruker du, jeg mener den blir jo tykk etterhvert som det kommer bilder inni? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...