Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 24. februar 2012

Dagbok 22.februar

Som jeg har skrevet på denne dagboksiden, stort mer blond blir jeg neppe... :) Ettervekst er noe herk, og må jo bare farges over. Fikk ikke tak i den fargen jeg vanligvis bruker, så da ble det en lysere farge. Skikkelig blondie nå... :)
Mønsterark fra creative club, journalingark fra my little shoebox, div blomster og brads, ricrac, deler av esken til hårfargen, tall og alfastickers.
Straks helg, skal bli veldig godt med fri.

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Synes det er så utrolig flott at du har med elementer fra det du faktisk har gjort. Som farge esken her.. Det er vel det som virkelig kalles ekte scrapping ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...