Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 26. februar 2012

Dagbok 24.februar

Gårsdagens dagbokside måtte bli om det faktum at jeg er en ordentlig rotekopp når det gjelder scrappinga mi. Liker å se på tv om kveldene når jeg scrapper, og da må jo stæsjet mitt ut i tv stua sammens med meg, ikke sant? (Skal rydde nå før jeg køyer... )
Mønsterark er fra BoBunny, journalingsrk er Maya Road, div knapper, blomster, brads, restepapir og thickers.
Nå er det nattinatt, fortsatt god helg. :)

4 kommentarer:

Torill sa...

Så kule disse sidene dine!!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:0)
Den dama er et utklipp fra et ukeblad!!;0)

Kreativelena sa...

Åhhhh, det er godt og se det finnes flere rotehuer der ute.. *flirer* Men det er vel sant som de sier at rot er bare et tegn på et kreativt hode.. Flott dagbokside ;-)

Bodil sa...

Her var det jo kommet flere kjempefine sider i dagboka :)
Supert at du fortsetter med disse, gleder meg til å se mer jeg :)
klem :)

kunne du tenke deg å slå av ordbekreftelsen, strever litt med å se hva det er som må skrives inn her

Irene sa...

Så flink du er som scrapper hver dag. Og ikke minst må det være morsomt å dokumentere et år på denne måten. Flotte sider du lager!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...