Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 6. februar 2012

Dagbok 5.februar

Vi våkna opp til kalde -17 grader i dag! Brrrrrr..... Det er ikke dagligdags at vi har så lave temperaturer her, så det var mye hutring på alle i dag før vi kom oss i gang med dagen. :)

Gårsdagens side er fra bursdagsfeiringen av min mamma, som hadde bursdag i går. Det var koselig selskap, med gaver og gode kaker. :)
Endel restepapir på denne, og journalingsrk fra bobunny, primablomster og bling, thickerstall, hvit penn og svart tusj.
Nå er det straks avsted på jobb, blir nok en kald fornøyelse der nede, kan jeg tenke meg...
Min søster fikk en kald bursdag i dag... GRATULERER MED DAGEN! (Veit du bruke å stikke innom her... ;)Klem!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Koselig side fra bursdagen til din mor.
klem :)

Anonym sa...

Tuuusen takk! Og Gratulerer sjøl ;)
Klem Søster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...