Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 29. februar 2012

Dagbok 28.februar

I går skulle jeg gjøre sååååå mye når jeg kom fra jobb. Jadda, hadde mange planer. Og hva skjer? Joda, jeg sovner på sofaen... Og da blir jo kvelden litt amputert, for å si det sånn. :)
Så da ble det tv og data kveld på meg, og litt småscrapping.
Mønsterark fra Scrap In Style, Bo Bunny, jolees pc, glitterswirls fra notabene, tall fra Panduro og babykort fra anne geddes. :)
Ha en fin kveld, i morgen er det mars... Snart vår! :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Flott side. Ikke bestandig man får gjort det en har tenkt nei ;)

Det QK alfabetet heter Abigail og en stor E er 3,5" høy, så det er store bokstaver men jeg digger det :)
Det er på 4x4 dies med 4 bokstaver på hver dies.

klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...