Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 10. februar 2012

Dagbok 9.februar, og noen kort :)

Ny side i dagboka.:)
Morsdagen nærmer seg, og dermed kommer blomsterbukettene i hopetall. (Og i dag var alle borte...;) Var også på besøk hos pappa, han ventet på at mamma skulle komme tilbake fra sykehuset.
Kvelden ble brukt til å begynne å sy kostymer til ungene, som de skal bruke på solfesten på skolen neste uke; kanin og ei sol.... Og jeg som ikke liker å sy... :S
Har brukt ark fra DCWV og my little shoebox, jolees, tapebord, restepapir og clearpynt.
Det har blitt noen bursdagskort de siste ukene, tenkte jeg skulle legge de ut her:
Et bursdagskort til en av Niklas' klassekompiser:

Innsiden:

Bursdagskortene til min søster, mamma og svigermor:











Vi skal i 40-års dag i morgen, og dette kortet skal jubilanten få:

Dette var en morsom bretteteknikk til kort, slike skal jeg lage flere av. :)

Nå er det straks natta, skal på jobb i morgen. Vi stenger butikken kl 4 i morgen, for siste rest av oppussingen og utbyggingen. Så da blir det langdag på jobb, før 40 års feiring. Og på søndag på jobb igjen... Blir lang helg, tror jeg....

God helg! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...