Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 19. februar 2012

Dagbok 17.februar, og litt til :)

Gårdagens side. Det ble et vognkort til mens jeg satt og så på the Voice. Kosescrapping kan man vel kalle det. :) Mønsterarket er Basic Grey, primablomster, MS egde punch, brads, thickers tall, filtnoter og restepapirer.
Denne kjempesøte pakken fikk jeg i forsinket bursdagsgave hos en god venninne. En hjerteformet kakeform, og en stor pose pastellfargede marhsmallows. :) Blir så glad av sånt. :)


Fikk jo gavekort hos Bikuben hos Aksel til bursdagen, og her er det jeg brukte kortet på; Spellbinders dies og Martha Stewart punch around the page. Punchen er allerede tatt i bruk, og diesene vil komme til god nytte ved flere eventuelle vognkort. ;)




Og når vi snakker om vognkort, her er flere bilder av det. Håper bare noen trenger et kort til gutt en dag, har vært morsomt å lage slik i blått også. :)


Nå er det kveld og natta her i huset, i morgen skal ungene hentes hjem etter over en uke hos bestemor og bestefar. Men før de hentes, skal det bli litt scrappings, tror jeg... ;)

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Er det ikke deilig med slike venninner som kjenner deg og gir deg akkurat det du ønsker deg...
Flott gave, og hærlig innkjøp på kuben.. Digger den butikken altså..
Og det vognkortet var råflott :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...