Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 26. februar 2012

Dagbok 25.februar, og minialbum :)

Gårsdagens side ble litt morsom egentlig. Niklas kom plutselig ned fra loftet med blodig smil og ei tann i hånda.... Kommentaren hans til mitt måpende spørsmål "Ka har du gjort?!" var følgende: "Tainna va så laus at æ bare røkka dein ut!" :) Den gutten, altså...
Mønsterark fra Panduro, filtbord fra Queen & Co., restepapir og thickers.

Dette er et minialbum jeg har laget med bildene fra Silje's 10-års Halloween bursdag. Har brukt masse forskjellige halloween mønstersrk, restepapirer, halloweenstæsj, små overlays, gråpapirposer, osteklut, dusty attic, tiny alpha, dymo, QK dies, magic mesh, knapper + + +
Hadde det kjempemorsomt med å lage dette. :)





































Mandag i morgen, ha en flott uke, alle sammen. :)

4 kommentarer:

Bodil sa...

En barsking den gutten din. Flott side i dagboka og et skikkelig flott halloweenalbum også. Et fint minne å ha det også :)
klem :)

Hildes Scrappeunivers sa...

WOW så mye lekkert det var her!! ♥

Ønsker deg også en herlig uke!

Klem

Ina Emilie sa...

For et råstilig album du har laga! Blei ikje lite inspirert der :D Og har et par sånne liggende som æ kanskje klare å bruke til nåkka no ;)

Kreativelena sa...

Herregud så kult det albumet ble.. Blir helt sjalu her jeg altså.. Hadde tenkt til og sette meg ned og lage mitt første, vet ikke om jeg tørr det nå altså.. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...