Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 15. februar 2012

Dagbok 13.februar

Gårsdagens side har masse bilder fra solfesten på skolen. Jeg hadde kveldsvakt, så jeg kunne dra bortover og være sammen med ungene. Det var kjempekoselig, og ungene var så fine! :)
Mye morsom underholdning også. Til siden har jeg brukt papir fra creative club, journalingark fra bobunny, pepples, thickers og en sol klippet ut fra en eske. Syntes den passe så bra inn her. ;)

Fikk pakke i posten i dag, bestandig like gøy med pakker. :) Denne var fra Papir i Hjertet, og jeg er imponert over hvor fort den kom frem. Bestilte den på lørdagskvelden, og fikk den i dag! Super service! :) Fikk noen kule mønsterark, div pakker med bling, flotte stempler fra kort og godt, bl.a et mursteinstempel som var kjempetøft, og dies fra nellie snellen. Gleder meg til å bruke av dette! Brukte faktisk litt bling på siden for i går, når jeg tenker meg om... :)
Nå er det kveld/natt, morgendagen kommer til å bli laaaang! Siste dagen før vi åpner butikken igjen, og da må jo alt være på plass, ikke sant?
Ha en fortsatt flott uke! Klem! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...