Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 3. februar 2012

Dagbok 2.februar

Var på besøk hos en venninne i går. De har to av de særeste kattene jeg vet om, og begge to er litt sånn "rør-meg-ikke", spesielt overfor meg... ;) Fikk tatt bilde av den ene da han slumpet til å legge seg i sofaen ved siden av meg, da.
Og da jeg kom hjem, ble jeg stående utenfor bilen og se på nordlyset igjen. Plutselig kommer to reinsdyr traskende oppover veien! Vet ikke hvem som ble mest overraska av oss, men jeg rakk å ta bilde av det ene før de galopperte seg avgårde. :)

Har brukt mønsterark fra DCWV og panduro, filtbord og -katt, 3D-rådyr (hadde ikke av reinsdyr... ;), journalingspot fra lush og qk stardust til tallet.

Nå er det helg, og snart skal vi se The Voice, før det bærer ned på puben for å høre god musikk, og danse! Gleder meg!

God helg, alle sammen! Stor klem! :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...