Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 15. februar 2012

Dagbok 14.februar

Nok en side i dagboka, går jo unna dette her. Straks halvveis i februar. :)
Det ene bildet er av noen av "gutta" på jobb, som tar seg en pustepause i bygginga. Og det andre bildet er av pakken jeg fikk i går, mye scrappesnop der. :)
Stemplene fra kort og godt passet jo godt til temaet her... ;) Har ellers brukt papir fra Kaiser, washitape, gråpapir fra scrappepakken og tallstickers.
Nå er det bare å få i meg mat, så er det ned til siste innspurt av bygging og rydding og vasking. Tror det blir veldig bra, dette. :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Kjempefine sider i dagboka de med flotte papirer og herlig stæsj :)
Så flott pakke du har fått i posten da :)
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...