Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 19. februar 2012

Dagbok 18.februar

Ny side i dagboka, har virkelig kosa meg med den nye punchen på denne siden.:) Gikk meg lang tur i går, ble mange skritt til dytten... :) Måtte også ha med bilde av gavene jeg fikk i går.
Har brukt en del av gavepapiret fra den ene pakken, bazill, deler av pakningene til punchen og diesene, jolees fugl, cupcake sticker, thickerstall, snøflak, restepapir.
Straks avgårde å hente ungene, skal bli godt å få de hjem igjen. :)

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Disse dagboksidene dine er så stilige, at jeg kjenner faktisk det rykker til litt her.. Jeg har aldri laget dagbok, men kjenner at lysten kommer snikende på nå altså :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...