Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 20. februar 2012

Dagbok 19.februar

Ungene kom hjem i går, etter ei hel uke borte. Var godt å få de hjem igjen. :) Hadde investert i nye vinterjakker til dem, høyst nødvendig investering, og de falt i smak hos begge. :)
Mønsterark fra BoBunny, tag fra en av jakkene, trehjerter, MS snowflakepunch, monsterstickers, bokstaver fra Adornit og Panduro.
På jobb om noen timer, nå er det litt scrappings og en film. Begynte dagen med lang gåtur i stiv kuling, så dette unner jeg meg. ;)
Ha en flott uke, alle sammen!

1 kommentar:

Bodil sa...

Her var det kommet flere flotte sider i dagboka, ja :)
Nydelig barnevognkort du har lagd også og de MS punchene du har fått er nyyyydelig. Har den jeg også :)
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...