Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 13. januar 2012

Dagbok 12.januar

Dette måtte jo bare dokumenteres: scrapperommet mitt er blitt ryddig! Juhu! :)
Hele formiddagen gikk med til å rydde i går, så nå har jeg plass til å røre meg der inne. Og jaggu har jeg plass til å sitte ved arbeidsbenken og scrappe også :)
Så få vi se hvor lenge det holder seg sånt....
God helg til alle!

mønsterark- BoBunny

journalingsrk- Prima

glitterbord- Nille

chipboardpil- Maya Road

bånd- Love, Elsie

tall- thickers

3 kommentarer:

Pauline sa...

Så ryddig det ble etterpå! ;-)
Nå kan du koose deg og scrappe hele helga! :-)

Tone K. sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min ! :)
Setter veeeldig pris på det :)

Så flott side du har laget. Også så stort scrapperom du har :)
Artig med før og etter bilder....for det har virkelig lett for å hope seg opp der vi scrapper altså...hihi.

Ønsker deg en super helg :)

oheidia sa...

Wow, du lager scrappedagbok og jeg tar av meg hatten for det! Men, utrolig morsom og fin måte å scrappe på og har likt alle sidene dine. Synd at du mistet bilder. Har opplevd det selv - det er ikke moro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...