Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 17. januar 2012

Dagbok 16.januar, og Pencil Lines #265

Dagboksiden for i går måtte jo bare bli en bursdagsside. :) Her er bursdagsbarnet i ferd med å skjære opp kaka med all non-stopen på...

mønsterark-basic grey

journalingark-BoBunny

bursdagsstickers-Nille

tall- american crafts

ricrac og hjertecharm
This layout was so much fun to make! I made it after sketch # 265 over at Pencil Lines. The pictures are of my daugther's friend, filling a bucket with water to trow at her... :) Summer, warm weather and water fights... It all goes so well togheter... ;)
A fun sketch to work with. :)

3 kommentarer:

Bodil sa...

Nok ei flott dagbokside. og jeg som trodde det var sønnen din som hadde bursdag, hihi....
Kjempefin LO også :)
klem

Lambi sa...

Heisann! Dumpet plutselig inn i bloggen din! Her var det mange herlige LOer. Masse herlig pynt på sidene dine og alt passer så fint til bildene og tema! :) Hit kommer jeg tilbake for mer insirasjon! :) Klem

Sam Ball (aka sammyb) sa...

So many layers - fab layout xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...