Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 30. januar 2012

Dagbok 29.januar, og Skissedilla # 148

Gårdagen var en flott søndag, vi bare sosa rundt og gjorde lite fornuftig. Svigers er kommet fra Thailand etter over to måneder borte, og var innom sammen med Aksel's bror og svigersøster. Ungene var så glade for å se bestemor og bestefar igjen. :)
Vi var ute sammen med Niklas og kjørte litt rattkjelke. Det er så lite snø her nå, og det som er, er så hardpakket at det blir GOD fart på kjelkene! :)
Stort sett brukt BoBunny på denne, pluss noen stickers og snøflak.
Denne LOen er til Skissedilla # 148, og viser ungene sammen med et søskenbarn i full maling på utedoen på hytta. :) Barnearbeid? Tja... De hadde det gøy mens de holdt på, da...

Måtte bare vise dere hva som utspilte seg på himmelen i kveld. Nordlyset var helt villt! Jeg fikk beklageligvis ikke med meg når det var på sitt største, men det jeg så var spektakulært! Dette ble et av de bedre bildene jeg tok, må lære meg med innstillingene på kameraet! Og bli bedre på å bruke stativ. Det er meldt K-A-L-D-T vær fremover, så krysser fingrene for flere nordlyskvelder som i kveld. :)

2 kommentarer:

GryA sa...

Så tøft bilde du har scrappet! Flotte farger og fint oppsett.

Broggis sa...

Herlig, lekent og lekre farger.
Herlig bilde!
Takk for at du deltar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...