Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 5. januar 2012

Dagbok 4.januar, og pakke i posten!!!!

Dagboksiden for i går måtte jo bare være om de kule støvlettene jeg kjøpte. :)
Har lekt meg med hodeskaller på hele siden, og rosa og svart.

Ark-gammel Prima pakning

journalingspot- Claes Ohlson

blomster og bling- prima

runde rub ons- glitz

hodeskallestempel- panduro

tall- love, elsie

hodeskallesticker- DCWV


Og så fikk jeg STOOOOOOR pakke i posten i dag! ScrapSmart hadde tilbud på grab bags, og jeg slo til! Masse fint inni her, kommer bilder av de senere en dag... ;)
Jobb nå, må bare løpe. Ha en fin kveld! Klem!

1 kommentar:

Monica Mortensen sa...

Kjempe flott side, støvlettene fortjente hele, for de var rå kule :) Imponert over dagbok sidene, har du planer om å ta hele året? Da blir det iallefall litt av en bok :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...