Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 26. januar 2012

Dagbok 25.januar, og Pencil Lines # 266

Ny side i dagboka. Det virker som Silje har arva min sans for kreative krumspring. Her er hun i full gang med å dekorere en tom pringlesboks, som jeg fikk inn på scrappepulten min da hun var ferdig. :)
Har brukt mye gammelt på denne siden. Mønsterarket er DCWV, journalingarket er en bit 3ndypapir, ticket, 3D sticker, glitterbord, blingrester, tall og tag fra en gammel bukse.


This weeks sketch from Pencil Lines will be the last one... So sorry to hear that! :(

Anyway, this is my take on sketch #266. The picture is of my kids while they were sleeping. I thought they looked so cute... :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Ei flott dagbokside og så fin boks hun lagde. Må innom å se på sidene dine :)
Nydelig LO du har lagd også.
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...