Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 6. januar 2012

Dagbok 5. januar

Rakk å få denne lagt ut i dag, så bra! :)
Aksel kom hjem i går kveld med den nye lastebilen han har kjøpt. Han og broren dro sørover for å hente den på onsdag, og etter 30 timers kjøring, var de tilbake. :) Den skal være reservebil i brøytinga, hvis han får feil på den andre.
Selvsagt måtte jo en slik investering dokumenteres. :)
God helg! :)

Mønsterark- Reminisce (gaaaammelt ark) og my little shoebox

bånd- Panduro

tannhjul- Dusty Attic

tall- cosmo cricket

Bill- H&M :)

3 kommentarer:

Grethe sa...

Tusen takk for veldig hyggelig besøk i bloggen min! Imponert over dagbokprosjektet ditt! Denne bloggen må jeg følge gjennom året!

Mange flotte sider du har laget så langt, denne var kjempestilig, herlige detaljer!

Bodil sa...

Kjempeflotte sider i går og i dag også. Du får det til så fint :)
klem :)

cecilie sa...

så stilig med sånn dagbok scrapping, det er nok kjempe kjekt å se tilbake på, jeg burde være flinkere til å dokumentere litt i scrappingen min =) Kjempe fin side! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...