Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 1. januar 2012

Prosjekt dagbok 2012

I løpet av 2011 har jeg fulgt et prosjekt i bloggen til Bodil. Fikk ikke med meg prosjektet helt fra starten, men har fulgt det store deler av året. Hun har laget små album for hver måned og scrappet en liten LO for hver dag. Dette har hun imponerende nok greid å fullføre, og jeg syntes dette så ut som et spennende prosjekt, og bestemte meg for å prøve selv på dette i 2012.
Så dermed er jeg i gang med PROSJEKT DAGBOK 2012!
Skal lage albumene selv med bind-it-all, og har alt laget det første albumet, som er for januar.
(Ok, har laget alle 12 albumene ferdige, klare til å scrappes i. ;D ble litt ivrig... :)
Her er forsiden på januar-albumet, fikk prøvd den nye snømann-diesen fra Tim Holtz. Den var så kul!!! :D
Uansett, håper på å greie å fullføre dette, og gleder meg til å komme ordentlig i gang.
ØNSKER ALLE SAMMEN ET GODT NYTT KREATIVT ÅR!!!!!!

3 kommentarer:

Janne-Lise sa...

Dette er imponerende ambesiøst altså - jeg bøyer meg i støvet for deg og kommer til å følge med deg... Jeg tenkte at du skulle scrappe en lo og ha journaling pr mnd jeg - men det sikter mye mye høyere enn som så!!

Ønsker deg masse lykke til og gleder meg til å følge deg.

Bodil sa...

Lykke til med prosjektet :)
Jeg skal følge med deg. Framsida ble veldig flott.
Godt nyttår
klem :)

Merethe sa...

Ja Bodil har imponert, blir spennende å følge med på deg i år.
Lykke til.

Klem fra Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...