Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 17. januar 2012

Skissedilla, Scrap'a'Long, og grab bag bilder :)

En LO jeg laget av min gudsønn som hilser på en øgle... :) Syntes bildet var så kult at det måtte scrappes. Leverer denne til Scrap'a'Longs utfordring Anything Goes.
Dette bildet av min niese fikk jeg i julegave, det er tatt på ferie i fjor, og bare ba om å bli scrappet! Har prøvd å scrappe i stil med bildet, er ikke helt sikker på om jeg greide det... Men morsomt var det å scrappe dette bildet. :)
Leverer denne til Skissedilla#146.


For en liten stund siden fikk jeg en STOOOOR pakke fra ScrapSmart, med maaaaasse scrappestæsj i. Ville ikke legge ut bildene av innholdet før alle hadde fått sine pakker, men her kommer bilder av innholdet :
arkpakke fra basic grey

diverse mønsterark
diverse overlays

rub ons og die cuts

masse fine blomster :)

flere pakker med stempler og en pakke med chipboard

bling i flere varianter :)

litt forskjellig- thickers, tre distress ink, flaske med blomster, knapper, dusty attic chipboard

Som sagt, det var masse flott i disse pakkene. Angrer ikke på at jeg bestilte denne, nei. :)

6 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelige LOer og så mye fint du fikk i den pakken.
klem

mellem sa...

Så masse flott du har fått :-) Også så flink du har vært å føre dagbok. Skjønner ikke hvordan du får tid til alt, men er ganske misunnelig, her har ikke scrappekroken vært besøkt mye, men gleder meg veldig til scrapp med hjertet treffet. vi sees der :-)

reiduns blogg sa...

så mye fint du fikk i din pakke. vi var heldige der ja. kos deg masse med scrappingen

Linda sa...

Kjempelekker pakke!

Stine sa...

Flotte LO'er du har laget! Herlige farger på LO'en du har med i utfordringen vår!

Og så masse flott scrappestæsj!!

Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

Klem Stine :-)

Lula sa...

Du har scrappet helt etter bildet syntes jeg! Rustikk med kule farger! Likte så godt detaljen med "korsettsnøring øverst":))

Takk for at du vil være med oss!

Klem Lula

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...