Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 11. januar 2012

Dagbok 9.januar

Aaaaalt for sent innlegg i dag.... Blir trøtt i morra....
Kjempespent liten gutt, klar som et egg før sin første fotballtrening. Han synes det var gøy, det eneste dumme var jo at han ikke fikk noen mål... :) Må visst forklare litt at det tar tid å bli god.

mønsterark- gamle primaemballasjer

fotball- riff raff figur

digistempel- kenny k

bord- claes ohlson

tall- thickers

gammel tag


Grunnen til den seine kvelden, er at jeg har sitti og brent alle bildene fra i fjor på dvd plater.

Det viser seg at over halvparten av bildene jeg tok i Stockholm i september i fjor(og jada, det var selvsagt de fineste bildene fra turen...)har forsvunnet fra den eksterne harddisken min. Og hadde jeg gjort som jeg tenkte sist jeg brente bilder, så hadde jeg brent flere ganger i fjor, og ville ikke hatt dette problemet nå.

Uansett, alt er brent på plater nå, en ekstra ekstern hardisk som skal ligge i bankboksen er bestilt, så nå skal det godt gjøres at bildene blir borte.

Men det er så innmari surt med de bildene som allerede er vekk.... :( Ja, ja....

Nattinatt, alle sammen.

1 kommentar:

Bodil sa...

Så stilig side i dagboka :)

Huff, bilder som blir borte er ikke noe gøy. Bra med litt ekstra sikkerhet på det området.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...