Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 16. januar 2012

Dagbok 15.januar

Halvveis i januar, og halvveis i første dagbok. :) Er morsomt, dette, det sørger jo for at jeg scrapper hver dag. ;) Og jeg får brukt opp litt stæsj, noe som jo også er positivt.
Dette ble en side om kakebakingen vår i går. Ungene hjalp til med å lage sjokoladekake til pappaen sin, som har bursdag i dag. :) Det ble den mest non-stop pyntede kaken jeg noen gang har sett. :D

tag fra H&M bukse

gammel Primaemballasje

restepapir og sirkelpunch

tall- basic grey

glitterlim-stickles

cupcakefigur- kaiser (eller no' sånt)

Tusen takk for alle koselige kommentarer, det er kjempehyggelig å lese! :)

4 kommentarer:

Bodil sa...

Så flott kakebakeside i dagboka :)
Gratulerer med bursdagsgutt i dag.
klem :)

Pauline sa...

Du e god, som sett igang med dagbokprosjekt!
Kjekt å ha så gode hjelpere i bakinga, kan man få for mange NonStop på ei sjokoladekake..??.. Nope!! :-)

Siv sa...

Heia. Så flink du e Solfrid, flink til å scrappe, flink til å aktivisere ungene og finne på ting med dem. Det e artig å følge med:) Snakkes

AnneiSkogen sa...

Fantastisk flotte farger! Lekker, lekende og flott! Lekkert med muffinsen du har brukt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...