Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 14. januar 2012

Dagbok 13.januar, og ny harddisk :)

Fredagskos med taco er vanlig rett som det er her hos oss. Niklas har faktisk blitt ganske glad i å spise taco, men tacolefsene hans inneholder bare ost, agurk og mais. :) Han er utrolig sær på maten, den ungen....
mønsterark- fulgte med et scrappeblad og love,elsie
liten kakeserviett
runde epoxystickers- Heidis hobbystugu
Alice in wonderland motive- Made By Janet
glitterbord- Nille (liker den )
tall- antique papers
dymo
Fikk pakke i posten i dag, med den nye eksterne harddisken min. :) Så nå driver jeg og kopierer den gamle eksterne til denne nye. Er den ikke fin? Også er den BLÅ! Den er utrolig liten også, Samsung mobilen min er faktisk nesten større enn denne. Men den er på 1 TB, så det skal nå holde med lagringsplass for en stund. :)
Jeg og ungene hadde en effektiv dag, vi tømte garasjen for skrot, og rydda der inne. Sto både seng, lenestol og en hel haug med tomme pappesker og fulle søppelsekker der, så var ikke plass til mye bil der, nei. Men nå er både bil og gressklipper kommet i hus, og bilen til mannen er full av søppel og skrot som skal på fyllinga på mandag. :) Vi er så flinke! :D
Ha en fortsatt koselig helg, alle sammen. :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Ja nå hart jeg fått sett på de siste sidene dine også. De er helt herlig flotte alle sammen.
Kjenner nå at jeg savner å holde på med dagbøkene mine..........
Ha en fin helg, klem :)

cecilie sa...

Så kodelig LO, ser ut som en flott fredags kveld =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...