Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 2. januar 2012

Dagbok 1.januar

Da var jeg i gang med årets dagbøker... :)
Første dagen i året gikk som vanlig med til varetelling på jobb. Det er egentlig ganske morsomt å være med på, de jeg jobber sammen med, er sånn ca like sprø som jeg... ;)
Det blir mye morsomheter og latter i løpet av dagen, for å si det sånn.
Så, dette var min 1.januar. :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så flott den ble :)
klem :)

hanne sa...

Spennende prosjekt du har gitt deg igang med! Jeg har veldig sans for bind-it-all maskina - det finnes ikke grenser for hva som kan lages med den... Lykke til!
Godt nytt år! Gleder meg til å se og høre hvordan det går med layouter og album!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...