Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 27. januar 2012

Dagbok 26.januar

Det var kjempeflott vær i går, så jeg benytta noen tidlige morgentimer til å gå meg tur. Kjempefint lys og flott å gå, men holdt på å fryse ørene av meg da jeg snudde og fikk vinden mot meg... Brrr! I morgen er det soldag her, mener jeg, blir spennende å se om den dukker opp.
På dagboksiden min har jeg brukt mønsterark fra panduro, petaloo-blomster, tallene er QK stardust, journalingspoten er spellbinders, metallhjørner, rub on fra fancy pants (den oransje flekken) og swirlstempler fra rhonna farrer.
Ha en flott helg, alle sammen! :)

2 kommentarer:

hanne sa...

Så flott side! Skal si du er flink til å dokumentere dagene!

Bodil sa...

Kjempeflott :)

Ja du har vel en ønskeliste like lang som min, tenker jeg :)
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...