Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 26. januar 2012

Dagbok 24.januar, og utfordring hos Scrappehuset

En ny, og ganske enkel dagbokside nå i sene kveldstimer. Niklas er veldig glad i å se på tv, og her har han virkelig lagt seg godt til rette for å se på tegnefilm. :)
Har brukt mønsterark fra nille, tall fra cosmo cricket, og div tags fra klær. Gjenbruk... ;)


Måtte lage en LO med dette bildet av min yngste niese. Dette er også tatt på ferie i fjor, og også hun var kledd ut i flotte klær. Deltar i Scrappehusets sømutfordring med denne, har sydd sikksakk langs kantene på bildet. :)

Og NÅ, er det natta.... :)

5 kommentarer:

*marion* sa...

Den ble rålekkerda du , lenge siden eg har vert i bloggen din ser eg for her er det mye vakkert å koseligt å se på
klem Marion

Marianne/skorpionen sa...

Herlig LO og tøft med sikksakk-sømmen!
Tusen takk for at du ville være med på utfordringen min :)
God helg!

Bente sa...

Vakker LO:)Tøft med søm:)Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

Torill sa...

Så flott!!
Skikkelig hærlig bilde da! Og flott søm!!
Takk for at du ble med!!

Vibeke sa...

KUlt bilde - og herlig sikk - sakk!!:)

Moro at du deltar hos oss:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...