Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 24. januar 2012

Dagbok 22.januar, og mitt første "vognkort"

Vi hadde en koselig tvkveld sammen med ungene i går. Silje lagde vafler stort sett helt alene, (og nesten uten å brenne seg på vaffeljernet) som vi spiste mens vi så på Ingen Grenser.

mønsterark-en rest av ukjent opphav

bånd-love, elsie

journalingark og tall- making memories

bling-prima

små fat og glass- jolees

glitterbord-nille

Lagde også mitt første "vognkort" i kveld. Fikk bestilling på et dåpskort, og da fristet det sånn å prøve å lage et slikt. Det var kjempemoro, og jeg ble så fornøyd med resultatet. :)

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlig LO - og for et vakkert vognkort da! Lekkert!!:)

Anonym sa...

Herregud kor fint det va!!!!
Koffør har bare du arva de der kreative genan :)

Big Sister

Ellen* sa...

Oi - det var virkelig et forseggjort kort! Kjempesøtt. Ser ut som mye arbeid da...:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...