Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 9. januar 2012

Dagbok 8.januar, og Skissedilla # 145

I går var det dags for pepperkakehusene å gi tapt... Ungene fikk knuse dem med hver sin tresleiv, og det ble mye latter og pepperkakerester over hele kjøkkenet før de var ferdig. :)
Det gikk hardt utover tresleiva også. Glasuren var så hard at sleiva fikk opptil flere hakk før de var ferdig. :) Ja, ja, solid byggverk i det minste... :)

mønsterark- 3ndypapir

jorunaligspot og punchinella -panduro
pepperkakehus- QK

bånd- love, elsie

restepapir

knapper

Denne LOen er laget etter Skissedilla's skisse nr 145. Ganske fri tolkning, har prøvd å beholde plasseringen av de forskjellige elmentene. Morsomt å scrappe litt lettersize igjen, lenge siden sist.:)

Nå må jeg bare hive meg rundt, skal være med Niklas på sin første fotballtrening når skolen er over. :)
Ha en super uke!

3 kommentarer:

Bodil sa...

Heisann, så mye flott du har lagt inn her i dag :)
klem :)

UlrikaT sa...

Nydelig lettersize du har laget! Lekkert pyntad og så flott foto!

Broggis sa...

Flott Lo, med masse fine detaljer. LIker sånne fri tolkninger vi;)
Herlig bilde!
Takk for at du deltar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...