Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 22. januar 2012

Dagbok 21.januar, og et kort

Liker ikke helt å scrappe bilder av meg selv, men siden vi var i 30 års dag i går, ville jeg ikke bruke mer eller mindre vellykkede festbilder av andre i dagboka. Så da ble det et tilnærmet normalt bilde av meg selv, i begynnelsen av selskapet. :)

journalingark-bobunny

liten kakeserviett

tag

restepapir

bokstaver og tall- QK vixen

swirlstempler-BG

stjerneklistremerker

tiny alpha- my little shoebox


Niklas var i bursdag hos en klassevenninne i dag, og da måtte han jo ha med seg et kort.
Dette lagde jeg ganske kjapt, og ble ganske så fornøyd, egentlig. Motivet er fra Made By Janet. :)

Ha en flott uke, alle sammen. :)

1 kommentar:

Bodil sa...

Herlig flott side i dagboka og et kjempefint kort :)
klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...